National Geographic i Barceló Viatges creen una aliança d'empreses per obrir botigues a Espanya

Actualizado: lunes, 21 junio 2010 16:08

MADRID, 21 Jun. (EUROPA PRESS) -

Barceló Viatges, la divisió de viatges del grup Barceló, ha signat un acord de col·laboració amb Worldwide venda al detall Store, amb seu a Barcelona, per a l'obertura d'estenguis National Geographic a Espanya.

Mitjançant aquest acord, es crea una aliança d'empreses desenvoluparà diversos projectes sota l'ensenya de National Geographic, entre els quals hi ha l'obertura d'un Flagship Store National Geographic a Madrid i/o Barcelona, prevista per a aquesta tardor, que se sumarà a les altres quatre botigues National Geographic obertes al públic a Londres, Singapur, Kuala Lumpur i Màlaga.

Després, s'obriran deu botigues National Geographic d'uns 500 metres quadrats amb Cafès i travel stores de Barceló Viatges, en les principals ciutats espanyoles, i un segon flagship store, així com córners i shop-in-shop.

A aquestes botigues, se sumarà la implantació de córners de National Geographic en les botigues de Barceló Viatges a tot Espanya i als hotels del grup, on es comercialitzaran els productes i serveis de la marca National Geographic. Alhora, començarà un pla d'expansió d'estenguis, en alguns dels principals centres comercials.

El director general de Barceló Viatges, Antonio Cursach, ha destacat que aquesta iniciativa demostra la proposta de valor de la marca Barceló i que juntes les dues marques reforçaran el seu lideratge.

"En moments en els quals assistim a una reducció dels punts de venda d'agències de viatges, nosaltres decidim apostar per la venda presencial amb una proposta de valor imbatible, combinant el que té de millor National Geographic i de Barceló Viatges aconseguint una proposta conjunta realment molt atractiva i estimulant per al viatger més exigent", ha assegurat.

Per al conseller delegat de Worldwide venda al detall Store, Pere Matamales, l'acord amb el grup Barceló és "molt important i estratègic" per al llançament i el futur desenvolupament del projecte de National Geographic a Espanya.

Les botigues National Geographic i Barceló constitueixen el "binomi perfecte", per oferir una oferta diferencial de productes i serveis dins del món del venda al detall i del viatge, on els usuaris trobaran els productes habituals, a més de guies de viatge, material per a expedicions, i un travel store de Barceló Viatges.