Actualitzat 14/10/2010 17:04

AMPL.- Montilla es transforma en superheroi en la campanya de les joventuts socialistes

Cartel Montilla superhéroe
EP/REMITIDO


BARCELONA, 14 oct. (EUROPA PRESS) -

El president de la Generalitat i candidat del PSC a la reelecció, José Montilla, es transforma en un superheroi en la campanya de les joventuts socialistes, que s'ha presentat aquest dijous a Barcelona.

'El increíble hombre normal'. Amb aquest lema, es presenta el candidat, acompanyat d'una il·lustració al més pur estil dels còmics de superherois nord-americans com 'Superman' i amb una estètica 'pop art'.

"Els superherois no recullen gats a la teulada, sinó que treballen per millorar el seu entorn", ha assegurat el primer secretari de les joventuts socialistes, Javier López.

La campanya inclou tanques publicitàries acompanyades de diferents lemes que avalen Montilla: 'No descansa ni a la nit, ara els dissabtes el Metro és obert 24 hores', 'És capaç de doblar la seva força per ajudar a qui més ho necessiten', 'És un ocell? És un avió? No! És qui ha ajudat 41.000 joves a emancipar-se' i 'Amb el superpoder de destinar 100 milions d'euros a l'FP'.

"Qui és el superheroi sinó qui intenta canviar el món i busca com a objectiu la justícia social", ha assegurat la número 2 del PSC per Barcelona, Montserrat Tura, qui ha destacat els èxits que segons la seva opinió ha fet el Govern per millorar la qualitat de vida dels joves catalans.

Entre les polítiques que ha enumerat, l'extensió dels ordinadors portàtils per als nens i joves, o que "mai s'ha donat tanta importància com ara" a la Formació Professional (FP).

La de les joventuts socialistes és una campanya "amb un llenguatge diferent, el dels nous creadors", en què es presenta Montilla com un superheroi tot i que des de la normalitat, ha recalcat la consellera.

Segons Tura, l'obra del Govern avala l'aposta pel PSC per les polítiques del joventut, cosa que ha contrastat amb propostes d'altres partits, "que diuen únicament i exclusivament que obriran una xarxa d'oficines informatives a la joventut", cosa clarament insuficient.

Un missatge semblant ha expressat López, qui ha dit que el que es busca amb aquesta campanya és parlar "d'una manera entretinguda, fresca i divertida, com no podia ser d'altra manera", per captar l'atenció dels joves.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés